SAYA MAHU KURUS ! ARGGHHH ! ! !


Biasalah kan, dah namanya pompuan

Topik kurus-gemuk ni adalah hot topic yg selalu dibincangkan
Lagi ramai berkumpul lagi meriah uolls
Kita tambah sikit-sikit ngan gosip2 gitew
Penyedap rasa harus ler ada kan... hahaha!









Ok... berbalik kepada soklan kat atas tu

Confirm macam-macam jawapan yg korang ada
Antaranya adalah:












1. saya rasa saya seksi biler kurus2. biler kurus adalah cantik... diulangi, cantik okeh!3. biasanya org kurus adalah lebih sihat dari org obes4. dyer suka bila saya kurus5. biler kurus saya rasa confident level lebih tinggi6. pakaian utk org kurus adalah cantik2, stylo & senang didapati7. senang nak bawak badan, kalu tak cepat mengah & penat8. kalu kurus, jalan paha tak bergesel (korang penah? aku penah!)9. kalu kurus pakai aper pun cam kene jer, cth: kebaya10. nak badan cam artis (pilihan saya: maya karin, lawa pontianak ni!)11. taknak kena kutuk, sbb ada manusia suka kutuk org obes.







so...
dalam 11 senarai yg gigih i buat tu
mesti ada yg kena ngan jawapan korang kan?
kalu aku laks, rasanya semua 11 tu kot
hahaha, dah sah-sah aku yg buat... mesti la ada kaitan kan
kata nak testimoni diri sendiri.
TAPI... masalahnya, bukan senang nak kuruskan?
nak kene ada duit nak gi slimming centre ke,
makan diet food/drink ke
nak joging tak perlukan duit... tapi rajin ke ko?
okeh, utk pompuan yg dah kawen
majoriti suami-suami nak sgt bini dia kurus-seksi-melentik kan?
kalu buleh nk seksi-melentik cam KIM KARDASHIANS!
wah! terlebih sudahhhhhh





opss! memang terlebih sudah makcik KIM KARDASHIANS nie... hehehe. tp seksi giler kan?ngeri pun ada gaks tgk, mau seram nak kuar umah hahaha!



lelaki ni kekadang tak adil tau

dia gemuk-boroi takpe

tapi bini nak solid-molid

*laki mak pun over okeh, malah dulu dia la beriya suh i beli PB

Tapi, bagus jugak suami yg jenis camtu kan?
itu tandanya dia prihatin kat kita
nak isteri dia sentiasa cantik-bergetah gitew
so, utk menjaga keharmonian rumahtangga
tak salah kita ikut kan?
lagipun, kan naluri wanita tu nakkan kecantikan?
korang nak tak alternatif terbaekkk utk kuruskan badan
plussss... dapat tingkatkan kesihatan lagi...

SILA KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT LAGI..TERIMA KASIH YEAH

Terima kasih Kerana Sudi Menerjah Blog Ini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This blog fully designed by THIS GIRL| Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SI DEBAB