4 JENIS LELAKI YANG PATUT ANDA PUTUSKAN HUBUNGAN

1. Lelaki yang sering mgucapkan kata sayang tetapi tdk mahu atau tidak bersedia  untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius dengan kamu walaupun sudah bertahun mengenali kamu. Ini bermakna anda oarang yang di ingakan atau tiada dalam kamus kehidupannya.


2. lelaki yang sudah mempunyai kekasih tapi tetap mahukan kamu (tamak) . Selalunya lelaki seperti ini hanya mahu memaikan perasaan kamu sahaja dan hanya untuk memenuhi nafsunya sahaja.


3. Lelaki yang selalu anggap dirinya sahaja betul. Pandangan atau apa sahaja perkara yang anda buat salah pada mata atau pandangan dia. Selalunya bila menjalinkan hubungan dengan lelaki seperti ini, anda selalu akan dimarahi seolah-olah anda yang bersalah dalam sesuatu hal. Macam ego la tu. Hal kecil pun boleh di besarkan.


4. Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tapi mesra. Ke mana sahaja berdua. Seperti belangkas pada pandangan orang lain. Tapi yang sebenarnya tiada apa-apa perasaan pada anda. Tolong jangan buang masa pada lelaki macam tu.

si debab: Apa pendapat anda ? 
Terima kasih Kerana Sudi Menerjah Blog Ini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This blog fully designed by THIS GIRL| Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SI DEBAB