Bosan malam nie :(

so...bila malam bosan teringat lorh dkt dyr... Rindu. Bila lorh jumpa sayang kan?
Awak...saya sayang awak taw... Rindu sangat dah nie... Naak jumpa lambat lagi kan kan...
Kesian lak kat awak nak kena ulang alik dari rawang ke batu gajah... Mesti awk penat kan... 
Awak jaga diri elok2 taw... Jangan sakit2... Nanti saya risau dekat awak... Saya x nak awak sakit...

okeyh lorh awak nanti saya tulis lagi yeah... Hanya untuk awak sahaja...
Nanti kita jumpa lagi yeah... Saya sayang awak tahu...




i hope , we will be together ever after . and i hope , u will waiting for me  . even we are so far away , my heart fell u were here . i love u sayang .

Terima kasih Kerana Sudi Menerjah Blog Ini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This blog fully designed by THIS GIRL| Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SI DEBAB