Awak Yang Terbaik








Awak kekasih terbaik dalam dunia ni sayang..awak xpenah abaikan saya..awak mesti akan msg saya dalam kesibukan awak..walaupun 1 msg je..tp cukup wat saya rasa..awak sentiasa igt kt saya..macey sayang..jg saya..risau psl saya...teman saya selalu..


Sayang..xpenah sikit pn sayang saya berkurang pada awak..makin bertambah tiap hari 1 inchi..rindu saya pada awak..xterungkap dgn kata2..indahnya kalo skang awak suami saya sayang..stp saat saya bisik kn kata cinta pada awak..biar senyuman indah terukir dekat bibir awak sayang..selagi saya bernyawa..saya akan pastikan awak gembira je sayang..gembira dengan saya..


Sayang..awak terlalu memahami saya..selesa sangat bila dengan awak..semua benda saya nk cerita...segala jadi mudah dengan awak..macam mane ea nk ckp.yang penting awak bukan jenis mara2..heeee...tp maafkan saya sayang..bila sakit..sy mesti cerita kt awak..huhu...cukuplah perangai saya yang memeningkan kepala awak.saper suh pgl saya bie..kn da jd baby sungguh da..hehe..awak jg saya..sayang saya..teman saya..amik berat psl saya..


Saya xmampu jauh dari awak sayang..hilang lg le saya xsanggup..nmpak je saya cool..ape pn saya kata ok..tp dalam hati..huhu..hanya saya je tau..tahan smua rasa..kental lah wahai hati.heee.awak kekuatan saya sayang..kesayangan saya..kalaw awak ada..ngah marah pn leh sujuk hati den ni haa..mcm kne letak ais..ishkk ishkk ishkk...hati saya xnk org len..nak awak je...heee..awak da jampi ape ni haa sayaang :P


Sayang..tuk yang berapa juta kali ntah..saya cinta awak sepenuh hati saya..bie sayang sangat kt awak sayang..rindu sayang..cayang sayang..untuk awak sorang je..calon suami saya..love u so much sayang...muaahhhhhhxxx!!!!
Terima kasih Kerana Sudi Menerjah Blog Ini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This blog fully designed by THIS GIRL| Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SI DEBAB